You are currently viewing قالیشویی فرش دستباف

قالیشویی فرش دستباف

قالیشویی خوب برای فرش دستباف

کارخانه قالیشویی ونک، بزرگترین و مجهزترین قالیشویی کشور، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. قالیشویی ونک قدیمی ترین قالیشویی مجاز تهران بوده و در سال ۱۳۴۰ تاسیس شده است. ونک با بیش از ۵۸ سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر تهران و البرز  جلب نموده است. کارخانه قالیشویی ونک با بهره گیری از روش های شستشوی مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است.

قالیشویی خوب برای فرش دستباف
قالیشویی خوب برای فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف

انتخاب قالیشویی مناسب برای شستشوی فرش دستباف، به دلیل ظرافت و حساسیت این نوع فرش، اهمیت زیادی دارد. قالیشویی ونک می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شستشوی فرش دستباف باشد. قالیشویی ونک سابقه طولانی در زمینه شستشوی فرش دستباف دارد و به عنوان یکی از قالیشویی‌های معتبر در منطقه ونک و تهران شناخته می‌شود. پرسنل قالیشویی مجرب و آموزش‌ دیده هستند و به طور کامل با نحوه شستشوی فرش‌های دستباف آشنا هستند.

قالیشویی ونک از تجهیزات مدرن و به روز برای شستشوی فرش‌های دستباف استفاده می‌کند. قالیشویی ونک به ‌عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، فرش ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌ هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌ آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید.

همیشه به‌ عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب در تهران معروف بوده‌ایم چرا که توانسته‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده‌ است. کلیه خدمات شستشو را می‌توانید در تمامی محدوده‌ها و مناطق تهران از شمال، جنوب، شرق، مرکز، غرب و حومه بدون هیچ محدودیتی در سریع‌ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید. برای اطلاع از نحوه ی پاک کردن لکه چربی از روی فرش دستباف توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت قالیشویی ونک مطالعه کنید.

شستشوی فرش دستباف
شستشوی فرش دستباف

مراحل شستشوی فرش دستباف

در کارخانه، ابتدا فرش توسط کارشناسان مجرب، کارشناسی شده، در صورت سلامت و تأیید وارد مرحله شستشو می شود .در صورت عدم تائید کارشناس و وجود عیوب در سطح فرش، عیوب و هزینه های اصلاح آن به سمع مشتری رسیده ، از تصمیم مشتری مبنی بر اصلاح و رفع آسیب دیدگی قبل از شور ، ادامه کار بدون اصلاح آسیب دیدگی با مسئولیت مشتری،و یا ارجاع فرش معیوب بدون شور، آگاه می شویم. خاک و گرد غبار و ذرات جامد از روی فرش برداشته شده، در صورت وجود گرد و خاک در مغز آن، فرش داخل خاک گیر مکانیکی قرار گرفته تا با چرخش دورانی، متن قالی از خاک تهی گردد.

  لکه برداری

رنگ های فرش از لحاظ پایداری و ثبات تست می شوند. با جاری شدن آب روان فرش را کر اسلامی داده، آبکشی می کنیم (آبکشی از پشت و روی فرش الزامی است) برای از بین بردن لکه های غیر پایدار و چربی های رونده،فرش با یک ماده شوینده، ملایم شسته می شود. لکه های پایدار در این مرحله نمایان و آشکار می شوند. همزمان ریشه ها به آرامی شستشو می شوند. شستشوی کامل فرش با استفاده از مواد شوینده استاندارد آغاز و پس از خاتمه، مجدداً آبکشی انجام می گیرد. در مرحله پایانی آب با فشار به روی فرش پاشیده و به کمک پاروهای مخصوص و جریان شدید آب، مواد شوینده باقی مانده را از لا به لای پرزها، الیاف و مغز فرش بصورت کامل خارج نموده، این عمل از زوایای گوناگون چندین بار تکرار تا فرش تهی از مواد شوینده شود.

در صورت درخواست و سفارش مواد ضد بید به فرش زده می شود. در مرحله آبگیری از دستگاه های آبگیری مکانیکی یا غلطکی استفاده می شود تا به کمک آن ۸۰تا ۹۰ درصد آب قالی گرفته و فرش برای مرحله بعدآماده گردد. در این مرحله فرش جهت کنترل و بازرسی به دست ناظر کیفی سپرده می شود، پس از تائید، به محوطه حیاط کارخانه حمل و با پهن شدن آن از پشت بر روی شن های تمیز و پس از کشیدن برس بر روی سطح فرش در جهت خواب آن، زیر تابش نورخورشید قرار گرفته، تا ضمن خشک شدن تدریجی، نور آفتاب به میان الیاف آن نفوذ کرده و باعث از بین رفتن بید و کپک احتمالی گردد.

  نحوه شستشوی فرش با پودر صابون + نکات مهم

لذا بهترین زمان شستشوی فرش در فصول بهار و تابستان و پاییز می باشد چرا که در این فصول می توان از نورطبیعی خورشید جهت خشک نمودن و ازبین بردن بید استفاده نمود. هر چند این روش با مشکلات و معضلات عدیده همراه است و گذشته از طولانی شدن زمان شستشو ، حضور پر تعداد پرسنل فعال و مجرب را می طلبد که خود نیز مستلزم هزینه های گزافی می باشد. لیکن قالیشویی ونک خود را همچنان ملزم و متعهد به اجرای این روش می داند، که این روش حفظ سلامت و کیفیت فرش را تضمین می نماید. برای اطلاع از قیمت قالیشویی در سال 1402 با کارخانه قالیشویی ونک تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

ویژگی های قالیشویی خوب برای فرش دستباف

  • استفاده از بهترین شوینده های درجه یک و نانوشویی ( برای اولین بار در شستشوی فرش)
  • استفاده از دستگاه های مجهز و روز دنیا در شستشوی فرش
  • پرسنل حرفه ای و ماهرترین رفوگر ها جهت رفوگری فرش
  • ضمانتنامه کتبی برای تمامی خدمات
  • ارائه خدمات در ۷ روز هفته، حتی روزهای تعطیل رسمی
  • سرویس دهی در سراسر مناطق تهران، کرج و حومه
  • شستشو و آبکشی تمامی فرشها به صورت اسلامی
  • امکان ثبت سفارش آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز
بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران
بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران

بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران

قالیشویی ونک یکی از بهترین قالیشویی های فرش دستباف در تهران است. آنها سالهاست که در این کار هستند و شهرت بسیار خوبی دارند. آنها کارکنان مجرب و ماهری دارند که می دانند چگونه فرش های دستباف را به درستی تمیز کنند. آنها همچنین از تجهیزات و مواد شوینده ملایمی استفاده می کنند که به فرش شما آسیب نمی رساند. قالیشویی ونک متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود است.

  چرم دوزی

آن ها فرش شما را با دقت و مراقبت تمیز می کنند و آن را در شرایط عالی به شما تحویل می دهند. آنها همچنین ضمانت رضایت را ارائه می دهند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که از خدمات آنها راضی خواهید بود. اگر به دنبال قالیشویی معتبر و با تجربه برای تمیز کردن فرش های دستباف خود هستید، قالیشویی ونک انتخاب عالی است. آنها شهرت بسیار خوبی دارند، کارکنان مجرب و ماهری دارند و طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند. کارخانه قالیشویی ونک قالیشویی خوب در جنت آباد خدمات شستشوی انواع فرش دستباف را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران با قیمت مناسب کدام می باشد؟

قالیشویی ونک بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران با سال ها سابقه و اعتبار شستشوی فرش دستباف را با دقت بالا و به بهترین نحو بدون هیچ گونه آسیب انجام می دهد برای دریافت خدمات شستشوی فرش دستباف با شماره ۳-۸۸۶۴۲۲۱۲ تماس بگیرید.

چرا شستشوی فرش دستباف اهمیت بسیاری دارد؟

شستشوی فرش دستباف اهمیت بسیاری دارد زیرا فرش‌های دستباف، اغلب از جنس‌های حساسی مانند پشم یا ابریشم ساخته می‌شوند و نیاز به مراقبت و شستشوی ویژه دارند. شستشوی منظم و صحیح این فرش‌ ها باعث حفظ زیبایی و کیفیت آنها می‌شود. با شستشوی منظم آن می‌توان عمر مفید بیشتری را انتظار داشت. فرش‌های دستباف اغلب ارزش زیادی دارند و با مراقبت و شستشوی صحیح، ارزش آنها حفظ می‌شود.

4.6/5 - (5 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها